Cold As Fire, Hot As Ice!

Jag har precis ätit klart min frukost och så här i efterhand ångrar jag mig. Det var sjukt gott men man kan inte äta chips och dipp till frukost, det är inte okej! Så nu ska jag ta en promenad in till Östermalmstorg, vilket iförsig bara är en promenad på 10min men ändå. Ska möta upp Faijer som ska bjuda mig på lunch. Jag håller tummarna för att vi går till Story och äter en varsin Bombay-wrap, dom är snuskigt goda.

Förresten har jag nämnt hur mycket jag avskyr det här vädret? Det enda positiva är att trots att snön faller så lyser solen så man får använda solglasögon, vilket jag definitivt kommer att göra! Det är underligt att det kan vara så sjukt kallt trots att solens strålar smeker ens hud...


Det var tider när man bodde i LA 2007 och levde livet, då fick man minsan alltid ha på sig sina solglasögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0