If I Said My Heart Was Beating Loud...

...If we could escape the crowd somehow. If I said I want your body now, would you hold it against me?

Ja vad kan jag säga mer än att jag suger på att uppdatera bloggen! Mycket har hänt senaste månaden, främst i musik väg. Våren kommer att bjuda på många bra singlar och album och först ut i år med en superstark singel var självklart "The Queen of Pop", Britney Spears. "Hold It Against Me" är prodad och skriven av inga mindre än Dr. Luke och Max Martin, som även är huvudproducenter för det kommande albumet "Femme Fatale"

Inatt släpptes även videon till "HIAM", jag gillar den men i mitt tycke var den lite överhypad av koregrafen Brian Friedman. Vi hade blivit lovade massa grym koreografi men känner inte riktigt att videon leverade det, dock kan det ha och göra med klippningen av videon så ett liveframträdande är på sin plats så Britney kan visa vad hon verkligen går för!

*EDIT
Okej jag måste ändra mig, kollade just på videon i HD-kvalitet på tv och den är faan fucking fantastic! Två tummar upp!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0