I Miss You Already!

Det nya året har börjat med massa festande! För er som inte vet det så är några Göteborgare på besök i Stockholm och Mackan bor hos mig som vanligt. Vi har varit ute 3 kväller på rak nu så idag har vi varit ganska slitna och bara legat och kollat på tv hela dagen. Kl21 ska vi möta upp alla andra för middag på Båten, får se om det bara blir middag eller om vi kanske stannar och festar efteråt. Och imorgon antar jag att vi ska till Vickan. Sen måste jag lugna ner mig igen.

Det nya året innebär även en ny era. Min kära partner in crime, Alfred lämnade idag Stockholm för att åka iväg till Västindien med familjen. Sen kommer han hem i två veckor och i början av februari flyttar han återigen utomlands för att showa! Är självklart jätteglad för hans skull men min egoistiska sida vill ha kvar honom här. Kommer verkligen att sakna dig massor Alfie!

 


Kommentarer
Postat av: danne

Vi ses på båten ikväll.

2011-01-02 @ 19:28:00
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0