Yesterday Was Thursday, Thursday. Today It I-is Friday!

Har ganska bråttom för jag ska snart bege mig hem till Dover och dricka lite vin. Har varit på stan hela dagen först med min mor och sen möte jag upp Fillan och Sandra och åt på Catalana i Kungsan. Jag köpte även ett par jättefina RayBan solglasögon på NK. Är en ny modell som tydligen kom ut igår och dom fick bara in två par av varje färg. Avslutade "shoppingen med att möta upp Jonis, Felix och Felix kollegor för ett glas vin i solen. 

Blir förmodligen utgång ikväll så vi ses ute i vimlet! Här har ni Gaga's nya video, den är grym! :)

 


Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

älskart!

2011-05-06 @ 20:59:33
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0