Hungover-food & The Police

Har varit med min mor I Kungens Kurva idag. vi Inhandlade en ny tv-bänk till päronens vardagsrum och imorgon ska vi köpa en ny tv.

På vägen hem så tyckte jag att det var dags för mig att äta mitt första mål för dagen, bakismålet. Körde till Årsta för att köpa med mig Stockholms godaste Kebab från Palmyra. Direkt när jag satt mig i bilen igen så blir jag stoppad av polisen som utför nykterhetstest och körkorts-kontroll. Blev lite nervös eftersom jag faktiskt var ute och festade igår men samtidigt är det fjärde gången på ett år som jag får blåsa och har aldrig varit något problem förut. Självklart klarade jag mig denna gång med... Nu måste jag äta upp min mat innan den blir kall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0