"TV-Shopping"

Hann faan inte att blogga igår förutom ett snabbt inlägg på morgonen då jag verkligen hade fullt upp hela dagen. Började med en promenad för att sen åka och tv-shoppa med pappa. Ni som vet hur det är att gå och shoppa med en brud får inte längre klaga. Detta var så energi krävande då min far är en riktig karaktär och ska göra allt på sitt sätt. Det viktigaste för pappa på en ny tv är att man kan kolla text-tv samtidigt som man kollar på sitt program i bakgrunden för det kunde man minsan på hans gamla Sony tv... Blev iallafall en Samsung 46 tummare tillslut.

Efter de var det bara att åka hem och börja demolera min gamla tv-möbel som stod i mitt rum och bygga om den som stod i vardagsrummet för den skulle jag få ta över. Var även tvungen att montera upp päronens nya möbel och sen bära ner allt skrot till grov-soprummet. Efter allt detta slit var jag värd ett glas rödtjut :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0